Saturday, January 5, 2013

Sup?

Soo.. I'm back Milanoo!! Jõudsin eile tagasi. Mõtlesin varem juba, et ei tea, kuidas tulen siia. Astusin lennukist maha ja tundsin nagu tundsin, siis kui tulin siia esimest korda aasta tagasi. Ehk siis lahe on. Eriti lahe oli päikest näha. Lund ei ole. Sooja mingi 10 kraadi ringis päeval.. Öösel külm, mingi paari soojakraadi ringis. Tänaseks lubab isegi 17. Suht hull. 

A nii lahe oli ikka tagasi tulla. Tulin veeresin oma kohvritega koju ja siis kui liftist välja jõudsin, tormas Giacomo mulle vastu ja kallistas ja keerutas kõvasti. Nii nii nii hea meel oli näha teda. Siis olime veidi tema juures ja rääkisime ja jõime kohvi. Tal on mingi uus äge tüdruk Johanna, kes pidi olema mu endise toakaaslase vihavaenlane. A minu arust on nii tore ja lõbus tüdruk. Siis nägin veel Orestet ja hiljem tuli Mirko ukse taha kallistama. Nad ütlesid, et pidin ilusam ja täiskasvanulikum välja nägema. Stop it you.. Giacomo ka juba ütles, et kõik pidid nii õnnelikud olema, et tagasi olen. Siis läksime kõik koos õhtust sööma. Ma läksin Robertoga. Laulsime ja tantsisime terve tee. Õhtusöök oli norm, ma ei suutnud palju süüa, sest polnud niigi päev otsa söönud ja siis oli isu juba kadunud. Väsinud ka. Aga lõbus oli ikkagi. Carelli oli ka seal oma tüdruku Veronicaga. Carelli karjus kohe teisest restorani otsast Lottaaa!! You're baaack!! ja tuli kallistama. Nii lahe, et kõik ootasid mind tagasi. Roberto patsutas ka mu pead õhtu otsa iga natukese aja tagant :D Eriti õnnelikud on kõik, et olen seal esimest korda vallaline, mille peale nad nägid vajadust toosti tõsta.. korduvalt :D ja lisasid veel, et ma ei pea kaugelt otsima, et jääks selle sama laua piiresse :D nummid :D Siis olime mingi ajani veel Giacomo juures edasi, aga reisiväsimus ajas mu varsti voodisse.

Ma sain eile veel üksi olla oma toas. Täna õhtul tuleb mingi poola tüdruk. A nii lahe oli tulla siia. Minu asju on kõik kohad täis siin. Kapis veel minu joonistused ja paberid, kõik pasta siin on minu ostetud ja muud maitseained, isegi pesuained ja lapid :D nagu minu kodu oleks. Aga voodi valisin ikkagi uue. Äkki saab paremini magada. Ja magasingi päris hästi, mis võis olla ka väsimuse pärast. Aa, see ka. Haha..Päris lahe, ärge teistele öelge. Tahtsin eile poodi minna ja tormasin üles kohvrist kergemat jakki otsima. Tegin kapiukse lahti ja leidsin sealt musta nahktagi, mis istus mulle ülihästi. :D Ausalt, don't judge! Siia jätavad kõik pidevalt oma asju, kui kohvris ruumi pole. Ja seekord oli ilus tagi. Shut up! Kõik minu jäetud riided on ka kadunud. Igatahes see on nüüd minu. 

Aga nüüd lähen vaatan linnas natuke ringi ja siis tahaks jõusaalis ka ära käia, sest kui ma tahan superagendiks   hakata nagu ma unenägudes olen, siis ma pean veits trenni tegema. 

Tsaukii.

No comments:

Post a Comment